two.

nu är du där. nu är jag här.<BR>
Vägar som korsas som skapar en avfart. Vi bestämde riktningen.
Jag minns hur vägen började, hur förändringar och nya vinklar uppenbarade sig. Hur jag målade upp min bild, för att sedan sudda ut partier och måla nytt. <BR>
Svarta pensldrag som behövdes suddas ut, behövdes ändras i din takt, till din nivå. Med vit färg på penseln skulle jag ändra allt. Trodde att allt var svart och vitt. Framför mig såg jag ett nytt lager. Det blev lager på lager på lager på lager.
Det var dina gråskalor.<BR><BR>
Nu är du där med dina gråskalor. Nu är jag här med mina.<BR>
Målar om, målar över, målar lager.<BR>
Och det ska vi fortsätta med.<BR><BR><bR>
nu är du där. nu är jag här.
Vägar som korsas som skapar en avfart. Vi bestämde riktningen.
Jag minns hur vägen började, hur förändringar och nya vinklar uppenbarade sig.
Hur jag målade upp min bild, för att sedan sudda ut partier och måla nytt.
Svarta pensldrag som behövdes suddas ut, behövdes ändras i din takt, till din nivå.
Med vit färg på penseln skulle jag ändra allt. Trodde att allt var svart och vitt.
Framför mig såg jag ett nytt lager. Det blev lager på lager på lager på lager.
Det var dina gråskalor.
Nu är du där med dina gråskalor. Nu är jag här med mina.
Målar om, målar över, målar lager.
Och det ska vi fortsätta med.

Postat av: sara

åh vad vackert hanna!

2011-09-09 @ 23:31:25 | URL: http://livsflykt.blogg.se/
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin? :) Kram

2011-09-10 @ 19:49:31 | URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Frida

Grymt vackra ord!

2011-09-11 @ 20:10:27 | URL: http://ingetglitter.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: